Saturday 21 May 2011

Majlis Cukur Jambul Damia

Alhamdulillah...semalam dah selamat dan semua berjalan dengan lancar.. Hajat untuk buat majlis tu tercapai juga walaupun dalam keadaan tergesa-gesa. Maafla pada kawan-kawan yang tidak dijemput. Bukannya xmahu jemput, tapi lupa oleh kerana banyak sangat yang perlu pikir. Last-last lupa..Sorry ye kengkawan..Penat jugawalhal xbuat keje sangat pon, cume berkejar ke sana ke mari..beli tu la, ni la..itupun ade juge yang tertinggal. Entah berapa round suami aku pergi ke kedai..Lastly, aku yang g sendiri....hahahha (takut kene marah).
Ape2pon, thanks kepada yang banyak tolong
-tolong untuk majlis semalam especially tukang masak pro, Mok Long Mek...Walaupun mok long pok pet pok pet, sebab ade barang yang lupa nak beli, namun percayala..mok long tetap anggun..hehehehe. Sume orang puji masakan mok long. Nak-nak dik nor (adik ipar aku)..Maklum la orang tengah mengandung, semua sedap..hehehe..Menu semalam nasi minyak, gulai ayam, ikan masak asam n acar timun. Yang bestnya gulai ayam ler...sedap tu. Xsempat nak tengok macam mana mok long masak..ye la, sibuk duk packing bunga telur dlm goody bag.

Damia lak tak bangun-bangun masa rambutnye dipotong...ilek aje..org berselawat dia sedap je tdo..hehehe...lepas tu lak, tdo atas riba umi dia..dunloppillo tu..lagi la lena..

No comments: